אמנת שירות הלקוחות של בר-עוז

בר-עוז המרכז לביטוח מציב את השירות ללקוחות שלה בראש סולם העדיפויות.

בר-עוז המרכז לביטוח מבטיח לך מענה יעיל ומהיר בכל נושא שקשור לביטוח לבית המשותף, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא וגם ביטוח נסיעות לחו"ל. ניתן לפנות אלינו באמצעות טלפון, פקס ומייל.

  1. אנו בבר-עוז נפעל באופן ראוי הגון ומכבד, אשר ישמור על פרטיותכם ועל המידע האישי שתמסרו לנו.

  2. אנו נעניק לכם מענה מתאים לצרכים האישיים שלכם, והכל תוך זמן סביר ממועד פנייתכם אלינו להפגש או לשוחח איתנו, תוך שבעה ימים מקבלת פנייתכם.

  3. אנו נקיים תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותנו, ולכן נפעל לספק לכם מענה ראשוני לכל פנייה בזמן סביר , עד שני ימי עסקים, וכן נמסור תשובות ברורות ומנומקות, ככל הניתן.

  4. אנו נפעל ליתן מענה ענייני תוך זמן סביר לכל בקשה שתופנה אלינו מטעמכם, לקבל מאיתנו או מגוף מוסדי (כגון חברת ביטוח או חברה מנהל) אישור או מסמך, וכן נפעל להעביר בקשה מטעמכם לגוף המוסדי, לביצוע פעולה הקשור למוצר, תוך שבעה ימי עסקים, והכל מבלי לגרוע מהוראות אחרות לעניין זה.

  5. אנו נמסור כל מסמך הקשור אליכם, ונמצא ברשותנו, על פי דין, תוך זמן סביר ממועד דרישתכם, ועד שלושה ימי עסקים, לרבות ביחס לבקשת לקוח לשעבר של בר-עוז.

  6. אנו נמסור ללקוח שפנה אלינו בעניין תביעה, תוך שני ימי עסקים מקבלת פנייתכם, מידע אודות זכויותכם כלקוחוות, ונביא לידיעתכם את דרכי הפעולה מול הגוף המוסדי העומדות בפניכם במסגרת הליך יישוב התביעה.

  7. ככל ויוודע לבר-עוז, בין אם על ידי הגוף המוסדי ו/או המעסיק ו/או על ידכם, כי חל שינוי במצבכם, בקשר למוצר פנסיוני, לרבות, אך לא רק, לעניין שינוי בתנאי העסקתכם, אנו ניזום פניית שירות מולכם כדי לבחון התאמת המוצר הפנסיוני לצרכים המשתנים שלכם תוך שבעה ימי עסקים, ובמידה ולא נקבל עדכון על שינוי שכזה, נפעל כל שנתיים ליזום פניית שירות לבירור מצבכם ביחס למוצר הפנסיוני. התחייבות זו לא תחול ביחס ללקוחות אשר פנו אלינו בנוגע לשיווק פנסיוני חד-פעמי.

נוהל הגשת תביעה

נזקי רכוש משותף במקרה של נזקי צנרת של הרכוש המשותף (פוליסת מבנה בית משותף) נא לפנות לחברת האינסטלציה "פריים סרוויס" בטלפון 073-2007444, המוקד נותן מענה אנושי 24 שעות ביממה. במקרה של נזק אחר ( או במידה ופולסית מבנה הבית המשותף כפופה לשרברב פרטי) יש לפנות למשרדנו.

תביעת דירה בביטוח משכנתא במקרה של נזקי צנרת נא לפנות לחברת האינסטלציה "פמי פרמיום" בטלפון 03-9535611, המוקד נותן מענה אנושי 24 שעות ביממה. במקרה של נזק אחר נא לפנות למשרדנו.

תביעות דירה מבנה ותכולה בביטוח שאינו למשכנתא במקרה של נזקי צנרת נא לפנות לחברת האינסטלציה "פמי פרמיום" בטלפון 03-9535660, המוקד נותן מענה אנושי 24 שעות ביממה. במקרה של נזק אחר נא לפנות למשרדנו.

בכל מקרה אחר אנא פנו למשרדנו ואנו ננחה אתכם: 03-5020100.


    בקש הצעת ביטוח

    על מנת שנוכל לתת לך את ההצעה הטובה והמתאימה ביותר עבורך אנא מלאי את הפרטים הבאים: