ביטוח ועד בית, לא כדאי לישון בלעדיו

בכל פעם כשאתם חושבים על ביטוחים שונים שתוכלו לעשות לעצמכם, לטיולים שלכם או לבניין שבו נמצאת הדירה שלכם, זה נראה לכם כמו בזבוז כסף? בפועל אתם צודקים, כי הרעיון הוא הרי לא להגיע לעולם למצב שבו אתם באמת צריכים להפעיל את הביטוח. מצד שני, אם יש משהו שאתם לא רוצים לנסות בחיים האלה, זה להיות במצב שבו אתם זקוקים לביטוח ולגלות שפשוט אין לכם אותו. לכן כדאי לקחת בחשבון גם את האפשרות של ביטוח ועד בית, ולמען האמת, לא כדאי לדחות זאת. אתם לא תאמינו לאיזה תביעות אישיות אתם חשופים בתור ועד הבית בבניין ועד כמה הסכומים שיתבעו מכם עלולים להיות גבוהים. לכן, אם ניתן לעשות מראש ביטוח ועד בית וכך לישון בשקט כי תדעו שחברת הביטוח תממן פיצויים שונים בעת הצורך, זה כדאי.

כך תבחרו חברת ביטוח שתתאים לציפיות שלכם

כולנו אומנם יודעים שלא חסרות חברות ביטוח בישראל וחלקן אפילו נחשבות לחברות ביטוח מאוד טובות. יחד עם זאת, חלק מחברות הביטוח האלה לא פעם עושות הכול כדי להתנער מהלקוח שזקוק לעזרה שלהן, והן עושות זאת בצורה מאוד מקצועית על ידי סוללה של עורכי דין. לכן, אם אתם רוצים להיות בטוחים שבמידה ויקרה משהו באמת תקבלו את המענה של חברת הביטוח, רצוי שתבדקו אל מי אתם פונים. האם מדובר על חברת ביטוח שעוסקת בתחום הזה מזה שנים? והאם זו חברה שמציעה לכם פוליסת ביטוח ועד בית שבאמת תתאים לדרישות ולציפיות שלכם? האם, כאשר אתם עושים חיפוש אודות אותה חברת ביטוח, אתם רואים שיש לגביה חוות דעת חיוביות? חשוב לשים לכל הפרטים האלה, כי לא באמת תרצו לגלות ברגע האמת שטעיתם ושחברת הביטוח שלכם אינה חברה טובה.

כמה הגיוני לשלם על הפוליסה הדרושה לכם?

ככל שהבניין שלכם יותר גדול, כך הפוליסה שתצטרכו לעשות תהיה נרחבת יותר, פשוט כי המצבים שמולם אתם עלולים להתמודד יכולים להיות מורכבים יותר. לכן טבעי שהמחירים יהיו בהתאם, ובמיוחד אם אתם רוצים לעשות ביטוח שכולל גם תאונות ופגיעות לצד שלישי. לכן, אם אתם רוצים להבטיח שתצאו מרוצים ושלא תשלמו יותר מידי בכל חודש עבור ביטוח ועד בית, כדאי יהיה לעשות השוואת מחירים. אומנם זה נכון שלא תממנו לבד את הביטוח הזה, כי אולי אתם בתפקיד הוועד אך כל הדיירים ישלמו עליו ביחד, אך זה לא אומר שיש סיבה לשלם מחיר מופקע. לכן יש טעם לעשות בירורים מראש, להבין על מה אתם משלמים, כמה זה יוצא בחודש וכמה כל דייר יידרש לשלם בסופו של דבר. אתם תראו שעם ביטוח ועד בית תוכלו לישון הרבה יותר טוב בלילה, כי למעשה תוכלו להיות בטוחים שלא משנה מה יקרה, כי תמיד תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם לקבלת עזרה, פיצוי או כיסוי כלכלי.