ביטוח חבות מעבידים בבית משותף

לקוחות יקרים,
אנו שמחים להודיעכם שהחל מיום 01/10/17, הוחלף ספק האינסטלציה בפוליסות ועד הבית שבהסדר. בכל נזק צנרת חדש החל מיום 01/10/17 הנכם מתבקשים לפנות לספק החדש ״אפיקי מרום״ בטלפון 03-9310201. לתשומת ליבכם המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

למה צריך ביטוח חבות מעבידים?

תאונות עבודה קורות כל הזמן, גם אצל מנקה חדר המדרגות או הגנן שמועסקים על ידי וועד הבית המשותף.
ביטוח חבות מעבידים לבית המשותף מאפשר לדיירי הבניין להתמודד כלכלית עם תביעות פיצויים גבוהות של עובד שנפצע בעת עבודתו בבית המשותף.ביטוח חבות מעבידים לבית המשותף מעניק הגנה לדיירי הבית המשותף מפני תביעות של עובדים שהועסקו על ידי ועד הבית באופן ישיר.

עובד בבית משותף שנפצע יכול לתבוע מועד הבית ודיירי הבית פיצויים על טיפולים רפואיים, נכויות, אובדן כושר עבודה, אובדן השתכרות, עוגמת נפש שאינם משולמים על ידי המוסד ביטוח לאומי.פוליסת ביטוח חבות מעבידים לבית המשותף תשלם עבור דיירי הבית המשותף את הפיצויים לעובד שנפגע בעת עבודתו בבניין, במידה ויפסקו לו וכן את ההוצאות המשפטיות והאחרות בניהול התביעה.

מה כולל ביטוח חבות מעבידים?

• ליווי וטיפול משפטי מלא צוות מקצועי מרגע קבלת התביעה ועד סיום ההליכים המשפטיים

• סכום ביטוח גבוה של 20,000,000 ₪ למקרה ולתקופה

• פטור מהשתתפות עצמית במקרה של תביעה

• עלות ביטוח נמוכה במיוחד של 170 ₪ לשנה לכל הבניין (עד 4 עובדים לבניין).

למה בר-עוז?

  • יתרון לגודל – בר-עוז מרכז לביטוח בתים משותפים מבטחת, מדי שנה, עשרות אלפי בתים משותפים בביטוחי צד ג'.

  • במקרה של תביעה של עובד בבית משותף שנפצע, הביטוח הלאומי יפצה את העובד בסכומים קבועים ובדרך כלל קטנים בהרבה מגובה התביעה. ביטוח חבות מעבידים של בר-עוז משלים את ההפרש בין גובה התביעה לבין הפיצוי שניתן על-ידי ביטוח לאומי, מבלי שדיירי הבית "יפלו בין הכיסאות".

ביטוח חבות מעבידים: חשוב לדעת

  • ביטוח חבות מעבידים אינו במקום ביטוח לאומי ולא בא להחליפו.

  • ביטוח חבות מעבידים מיועד לעובד המועסק על ידי ועד הבית במישרין, קרי יש בין הצדדים יחסי עובד-מעביד.

שאלות ותשובות

לא. אינסטלטור שמגיע לבניין לא מקיים יחסי עובד-מעביד עם ועד הבית ולכן אם נפגעכתוצאה מעבודתו ביטוח חבות מעבידים לרכוש המשותף לא ייתן כיסוי. במידה והאינסטלטור נפגעכתוצאה מהרכוש המשותף ולא ישירות מעבודתו, אזי ביטוח צד ג׳ יכסה.

לא. כיוון שאנו לא סוכנות ממשלתית איננו אוכפים את חוק ביטוח לאומי. במקרה של תביעה ניקח בחשבון את עלות התביעה פחות מה שביטוח לאומי היו אמורים לשלם ונתייחס להפרש התביעה (למשל עוגמת נפש).