מחלקת תביעות לשרותך

לקוחות יקרים שלום רב,
לבקשת חברת הביטוח בהליך תביעת צד ג’ שנפתחה כמפורט בהודעה שנשלחה אליך לנייד, נא להעביר גרסת נציגות הבניין עבור השאלות הבאות:

  1. האם דווח לנציגות הבניין או מי מהדיירים על האירוע מיד או בסמוך לקרות האירוע?
  2. האם ידוע על אירועים קודמים?
  3. האם יש מצלמות שתיעדו את האירוע?
  4. האם מדובר בשער המופעל ע”י שלט או ע”י עינית?
  5. האם השער היה תקין או תקול לפני האירוע?
  6. האם השער נבדק לאחר האירוע ונמצא תקין (יש להמציא אישור על תקינות השער)?
  7. האם הוועד התריע עד תיקון הליקוי?

צוות התביעות של הסוכנות ישמח לסייע ולעמוד לרשותכם לכל שאלה/בקשה 
בטלפון 03-5020100 שלוחה 2
ו/או במייל שכתובתו Tviot@baroz.co.il

×