You are currently viewing אז למה לעשות ביטוח ועדי בתים בכלל?

אז למה לעשות ביטוח ועדי בתים בכלל?

בשעה טובה נבחרתם לכהן כיושב ראש ועד הבית בבניין בו אתם מתגוררים. נלהבים ומרוגשים את מתחילים במלאכה, אך מגלים חיש מהר שעם גודל התפקיד מגיעה האחריות הגדולה, כל נזק או תקלה שתקרה בבניין הינה האחריות הבלעדית שלכם ועלולה לעלות לכם מאות אלפי שקלים. ישנם לא מעט סיפורים אשר מראים לנו שלהקטין ראש בנושא זה, היא טעות קריטית ועילכם להמנע ממנה!
לכן חשוב לרכוש ביטוח ועדי בתים עוד היום. 

לפניכם שני דברים מאוד חשובים שתצטרכו לדעת ולעשות לפני שאתם רוכשים ביטוח ועדי בתים.

  1. אין צורך ברוב קולותיהם של הדיירים על מנת לרכוש ביטוח ועדי בתים, זוהי החלטה שהיא הינה חלק אינטגרלי מהניהול השוטף של חברי ועד הבית.
  2. חשוב מאוד להיערך לקראת רכישת הביטוח ולאפיין את הבניין על מנת להתאים את הפוליסה בצורה האופטימלית ביותר עבור הבניין שלכם, לדוגמא: האם קיים חדר כושר?, האם לבניין יש חניון תת קרקעי? ועוד.

 אז מה כולל ביטוח ועדי הבתים של כלל?

  1. ביטוח אחריות צד שלישי בבניין משותף- ביטוח זה מכסה את ועד הבית ודיירי הבניין מפני פגיעות ונזקים הנגרמים לגוף או לרכוש של צד שלישי, בעקבות רשלנות או מחדל של ועד הבית או הדיירים בבניין.
  2. ביטוח מעבידים- במקרה של עובד המועסק על ידי ועד הבית ונפגע במהלך עבודתו בתחום הרכוש המשותף. ביטוח זה מגן על ועד הבית ודיירי הבניין מפני תביעות כספיות גדולות.
  3. נזקים- כיסויים לנזקים אשר נגרמים למבנה ולרכוש המשותף בשל שריפות, התלקחויות, נזקי צנרת, נזקי מזג האוויר, רעידת אדמה, נזקים בזדון ועוד. 
  4. ביטוח אחריות אישית לחברי ועד הבית- לכיסוי הגנה מפני תביעות אשר עלולות להגיע בעקבות תפקידם.

לסיכום

כלל הינה חברה לביטוח, בעלת ניסיון של עשרות שנים במגוון תחומי ביטוח ובינהם ביטוח ועדי בתים.
בעת רכישת הפוליסה יעמדו לרשותיכם ויספקו לכם את הפוליסה המותאמת ביותר עבור צרכי הבניין שלכם וילוו אתכם באופן אישי בעת הרכישה, ויספקו מהנה מהיר לפניות שלכם.