You are currently viewing ביטוח ועדי בתים הכשרה

ביטוח ועדי בתים הכשרה

לאחרונה הוחלט על בחירות לוועד הבית אצלכם וחשבתם להגיש מועמדות לתפקיד? אם כך, אתם חייבים לוודא, לפני הכול, שיש לבניין שלכם ביטוח ועדי בתים הכשרה. אנשים לא תמיד עוצרים להבין את החשיבות של העניין הזה, אך האמת היא, שתפקיד ועד הבית כולל בתוכו לא מעט סיכונים. יש כאן קונפליקט מאוד גדול: מצד אחד אתם מתנדבים למלא את התפקיד הזה אך מצד שני, מתוקף התפקיד, אתם חשופים להרבה מאוד תביעות. לכן, אם חשוב לכם למלא את המוטל עליכם על הצד הטוב ביותר ולא להסתכן, כדאי מאוד שתעשו כמה שיותר מהר ביטוח לוועד הבית.

למה הביטוח הזה כל כך חשוב?

נתחיל ממעט סטטיסטיקה: ככל שהבניין יותר גדול יש בו יותר אנשים והרבה יותר תנועה, מה שמוביל אוטומטית לסיכון גבוה יותר לתאונות. חשוב להבין שכאשר מדובר על תאונות שמתרחשות בתוך הבניין המשותף לא מדובר רק על תאונות שעלולות להתרחש לדיירים עצמם. בפועל גם חברים, מכרים ושלחים שייכנסו לבניין עלולים לעבור תאונה כזו או אחרת, מה שמסביר מדוע כל אחד מאותם אנשים יכול לתבוע את ועד הבית. למה ששליח שמגיע למסור חבילה בבניין שלכם ועובר תאונה יוותר על תביעה? מגיעים לו פיצויים בגין הנזק שנגרם לו, ואתם, בתור ועד הבית, הכתובת הנכונה לכך. מצד שני, זה גם לא הגיוני שאתם באופן אישי תשלמו לו פיצויים וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת הביטוח שלכם. אם תעשו מבעוד מועד ביטוח ועדי בתים הכשרה, תוכלו לדעת שלא משנה מה יקרה ועד כמה התאונה הייתה חמורה, כי יש לכם ממי לקבל מימון לעניין. בנוסף, כמובן שם דיירי הבניין עצמם יכולים להחליט לתבוע אתכם בתור ועד הבית. עשיתם שיפוץ כלשהו שכולל בניית מסתור כביסה אך המסתור הזה פגע בנוף של אחד מהשכנים? הוא יכול לתבוע אתכם! עם זאת, במידה ויהיה לכם ביטוח, ובמידה ויוכח שאכן מגיעים פיצויים לאותו שכן, חברת הביטוח תהיה זו שתישא בכל העלויות ואתם תוכלו לישון בשקט.

החשיבות של חברת ביטוח טובה ואמינה

ישראל מלאה בחברות ביטוח ולכן, גם כאשר אתם חושבים על ביטוח ועדי בתים, ברור שתהיה לכם דילמה. האם כדאי לבחור אוטומטית את החברה שאצלה התעריף הוא הנמוך ביותר? או שאולי כדאי להשוות ולראות איפה תקבלו את השילוב בין מחיר נוח ובין שירות נהדר? חברת הכשרה היא בחירה טובה כי מדובר על חברה וותיקה, מקצועית וכזאת שיש לגביה הרבה מאוד המלצות. לכן, בין אם אתם חושבים על ביטוח ועדי בתים הכשרה ובין אם אתם רוצים לעשות ביטוחים אחרים, כדאי שתצרו קשר עם חברת הכשרה עוד היום. תוכלו לקבל הצעת מחיר טובה לפוליסה הדרושה לכם ואתם תראו שלא תצטערו על הבחירה הזאת ברגע האמת.