You are currently viewing ביטוח מבנה מה כולל / מה כולל ביטוח מבנה

ביטוח מבנה מה כולל / מה כולל ביטוח מבנה

מה כולל ביטוח מבנה ?

  1. בפעם הראשונה בחיים אתם קונים בית? דירה שנמצאת בבניין משותף? או כל נכס אחר? אם כך, חשוב מאוד שתעשו לאותו נכס את כל הביטוחים האפשריים, או לפחות את מה שחשוב. אומנם זה נכון שיש הבדל בין נכס שאתם קונים למגורים ובין נכס שתרצו לקנות להשקעה, אך מה שכן משמעותי וכן משותף לכל המקרים הללו, הוא החשיבות של ביטוח מבנה. ראשית, אם אתם פונים אל הבנק כדי לקחת משכנתא, זה אומר שהוא יחייב אתכם לעשות ביטוח מבנה. שנית, גם אם אתם מממנים הכול לבד וללא עזרת הבנק, על ביטוח מבנה לא כדאי שתוותרו. כעת אתם בוודאי תוהים: ביטוח מבנה מה כולל? וחשוב שתבינו שהוא כולל בדיוק את אותם נזקים שיהיה לכם מאוד קשה לממן לבד. למשל: מבנה שעולה באש, נהרס כתוצאה משיטפון, רעידת אדמה וכדומה. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם חסרי כל, חשוב לא רק להבין מה כולל ביטוח מבנה, אלא מומלץ לטפל בנושא המהותי הזה עוד היום.
רעידת אדמה

איפה עושים ביטוח וכמה הוא צריך להיות מקיף?

אם אתם קונים היום נכס במטרה להשכיר אותו, כלומר נכס להשקעה, אפשר להבין את הדילמה שלכם לגבי הרחבת הביטוח. האם אתם באמת חייבים להוסיף לביטוח המבנה גם את ביטוח התכולה? אין על כך תשובה אחת נכונה. למעשה, אם אתם מתכוונים להשכיר את הדירה שרכשתם בלי חפצים, לא בטוח שכאשר אתם מנסים לענות על השאלה ביטוח מבנה מה כולל, אתם צריכים להוסיף גם את ביטוח התכולה. אחרי הכול, אם מדובר על תכולת הדיירים, הם יוכלו לעשות בעצמם את הביטוח הספציפי הזה. מצד שני, אם זו דירה שאתם הולכים לחיות בה, כמובן שכאשר חושבים על נושא כמו מה כולל ביטוח מבנה, רצוי. להתייחס גם לתכולה עצמה. הנזקים לתכולה עלולים להיות משמעותיים ביותר, ואם תבדקו את הנושא הזה לעומק, אתם תראו שהתכולה שלכם בבית שווה הרבה מאוד כסף. לכן, אם יש לכם אפשרות לקבל פיצוי וכיסוי כלכלי גם במקרה של נזק לתכולה, מאוד לא מומלץ לוותר על כך.

חברת הביטוח – איך בוחרים אותה וכמה היא תגבה מכם?

קשה לדבר על נושאים כמו ביטוח מבנה מה כולל ולא להתייחס גם לעלויות. זה ברור שכל חברת ביטוח שאיתה תדברו תגבה מכם מחיר קצת שונה, כך שטבעי שתעלה השאלה: כמה הגיוני לשלם? והאם, במידה ותשלמו מחירים גבוהים ביותר, זה אומר שתקבלו מענה יותר מקיף או מהיר? חשוב לבדוק היטב את הדברים. העניין הוא שבין אם מדובר על ביטוח מבנה בסיסי ובין אם אתם מוסיפים לו גם ביטוח תכולה, כמובן שיש בישראל חברות ביטוח טובות ואמינות יותר מאחרות. לכן חבל להתפשר ולא כדאי לבחור בחברת ביטוח שברגע האמת לא תסייע לכם.