ביטוח מבנה צד ג' בעידן המודרני

בכל תחום הביטוחים אנחנו רואים שיש לא מעט שינויים בשנים האחרונות, ולמעשה, אם יש משהו שניתן לומר על ביטוחים, זה שהם אינסופיים. כך למשל, אדם שקונה דירה ולוקח משכנתא נדרש על ידי הבנק לעשות ביטוח משכנתא, אך לא בכך די. אותו אדם בוודאי יבחר גם לעשות ביטוח לתכולת הדירה, כי מי בדיוק יפצה אותו אם משהו יקרה לכל הטכנולוגיה שהוא קונה במיטב כספו? בנוסף לכל אלה, כדאי לדעת שיש כזה דבר גם ביטוח מבנה צד ג', והאמת היא, שזה אחד מהביטוחים הכי חשובים שיש. אנשים בדרך כלל לא לגמרי עוצרים לחשוב על העניין הזה, אך בפועל, הבית עלול להוות מקום לתאונות רבות. כאשר התאונה מתרחשת ואנחנו הנפגעים העיקריים בתוך הבית שלנו, זה ברור שאין לנו את מי להאשים. אנחנו צריכים לשאת באחריות ולדאוג לעצמו לשיקום מלא. לעומת זאת, מה קורה אם אדם כלשהו נכס לדירה שלנו, נופל במדרגות ומת? האם אנחנו צריכים להיות אלה שמשלמים פיצויים למשפחה שלו? התשובה היא שאם יש לכם ביטוח מבנה צד ג', חברת הביטוח היא זו שתישא באחריות. לכן ברור מדוע יש חשיבות אדירה לביטוח הזה ואנחנו מאוד ממליצים לכם לעשות אותו עוד היום.

בפועל מי יכול להיחשב לצד שלישי?

זו אחת מהסוגיות הכי משמעותיות שצריך להבין כאשר חושבים על ביטוח מבנה צד ג'. חשוב להבין שכל אדם שגר בקביעות בדירה הוא אינו צד שלישי, בין אם הוא קרוב משפחה שלכם ובין אם הוא חבר. בנוסף, אדם שעובד באופן קבוע בדירה שלכם, בין אם זה בניקיון, בגינון או בכל עבודה אחרת, לא יחשב גם הוא לצד שלישי. אתם תוהים מי בכל זאת יהיה צד שלישי? פשוט מאוד: כל שאר האנשים שיכנסו לביתכם. כך למשל, אם אתם מזמינים אינסטלטור לבצע תיקון כזה או אחר באופן חד-פעמי, הוא יהיה כמובן צד שלישי. כמו כן, אם שליח יכנס לדירתכם כדי למסור לכם משהו ויעבור תאונה, הרי שגם במקרה כזה אותה חברה שאצלה עשיתם ביטוח מבנה צד ג' תשלם לו את הפיצויים.

ביטוח עושים היום אונליין

אתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה טיפלתם בכל נושא הביטוחים שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שבין אם מדובר על ביטוח מבנה צד ג' ובין אם מדובר על כל ביטוח אחר שתוכלו לעשות, אין ספק שהיום אתם לא צריכים לצאת בכלל מהבית כדי לטפל בעניינים האלה. היום כל חברות הביטוח הטובות מאפשרות לכם לראות אונליין לא רק את המחירים, אלא גם לקנות את פוליסות הביטוח עצמן. שווה לעשות זאת כי אם תיקנו את הביטוח לדירה שלכם באינטרנט, כמעט תמיד תשלמו עליו פחות וכל ההתעסקות בנושא הזה גם תגזול לכם פחות זמן.