כל האמת על ביטוח תכולת דירה

לאחרונה יצא לכם לדבר עם הרבה מכרים שכבר עשו ביטוח תכולת דירה ואתם מתחילים לחשוב שאולי גם לכם כדאי לעשות ביטוח כזה? אם כך, כנראה שהתשובה היא כן. למען האמת, ביטוח תכולת דירה שייך לסוג אותם הביטוחים שאף אחד לא היה רוצה להפעיל, כי זה אומר שקרה נזק כלשהו לבית או לתכולתו, אך מצד שני, זה עדיף מאשר לחיות בלי ביטוח. לכן, לא רק שכדאי לכם לעשות ביטוח כזה, אלא גם רצוי מאוד לבחור את הביטוח הכי מקיף שאפשר. על מנת שתוכלו לעשות זאת עליכם להשקיע ולקרוא היטב את הפוליסה שעליה אתם חותמים. רק כך תוכלו להבין מה כולל הביטוח שלכם והאם ברגע האמת תוכלו לקבל כיסוי או לא. בנוסף, כדאי לדעת שהיום כמעט כל חברת ביטוח מציעה לכם כל מיני סוגים של תוספות לביטוח תכולת דירה, כך ששווה לשקול זאת בחיוב.

מה חשוב לברר כשחותמים על ביטוח?

אם אתם חושבים על ביטוח תכולת דירה חשוב מאוד לברר באיזה מצבים הביטוח מכסה. לדוגמה, אם זה ביטוח תכולת דירה שמכסה גם במצבים כמו:

  • רעידת אדמה שגרמה לנזק לתכולת הבית
  • תכולה שנמצאת בדירה שאף אחד לא גר בה
  • תכולה שנהרסה כתוצאה מפיגוע טרור
  • תכולה שנפגעה כתוצאה מהצפה

בנוסף, האם אובדן של חפצים נכלל גם הוא בביטוח? והאם גניבה היא חלק מהסיכונים שנכללים בפוליסה שעליה אתם חותמים? חשוב מאוד לבדוק את כל הפרטים האלה, כי בסופו של דבר, רק כך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בצורה נכונה. חשוב לא פחות להחליט מול איזו חברה אתם חותמים על הביטוח הזה, ואין ספק שהעניין הכספי הוא לא הדבר היחיד שחשוב. במילים אחרות, לפעמים כדאי יהיה לשלם קצת יותר על פוליסת הביטוח שלכם אם זה מה שיבטיח שברגע האמת תקבלו מענה, כיסוי ופיצוי כלכלי.

חברת ביטוח שיש לה ממליצים

אנחנו מציעים לכם לברר לא רק את העלות של ביטוח תכולת דירה אלא לעצור ולברר עוד כמה נתונים חשובים. למשל: ממתי קיימת חברת הביטוח? זה נכון שאתם לא חייבים לפנות אל החברה הכי וותיקה בשוק, אך מנגד, להיות לקוחות של חברה שזה עתה הוקמה זו גם לא תמיד תהיה בחירה נכונה. בנוסף, האם, כאשר אתם עושים חיפוש אונליין אודות חברת הביטוח שלכם, אתם מוצאים לגביה התרשמויות חיוביות? בעבר כל מי שחשב לעשות ביטוח תכולת דירה, או כל ביטוח אחר, פנה אל חברים, מכרים וקרובי משפחה כדי לקבל המלצות. היום, לעומת זאת, זה שונה, כי היום את ההמלצות תוכלו למצוא בעצמכם. לכן, אם יש לכם אפשרות לעשות כמה בירורים באינטרנט וכך לבחור את מה שנכון עבורכם ואת החברה הכי טובה שיש, זה כדאי.