You are currently viewing כל הסיבות שבגללן כדאי לפנות אל חברות ניקיון ואחזקה

כל הסיבות שבגללן כדאי לפנות אל חברות ניקיון ואחזקה

בדרך כלל כשגרים בבית משותף המטרה היא לשמור על הבניין כמו שהוא, לנקות אותו ולתחזק אותו לאורך השנים. מצד שני, היום אנחנו רואים שיש בניינים משותפים כל כך גדולים וגבוהים, עד כי משימת התחזוקה שלהם הולכת ונהיית יותר מורכבת. האם באמת חשבתם לרגע שהשכנים יוכלו לעשות ביניהם סבב ולנקות כך את המעליות או את הלובי? התשובה היא כמובן לא. מדובר על סוג של כפר קטן שבו גרים לא מעט אנשים, כי אם מדובר על בניין שיש בו עשרים קומות ובכל קומה יש שתי דירות, הרי שמדובר כבר לפחות על ארבעים משפחות. כמובן שככל שיש יותר אנשים שגרים בבניין כך יש יותר תנועה וכך גם יותר קשה לשמור על הניקיון במקום, מה שמחזיר אותנו שוב לשאלה: איך בכל זאת עושים את זה? התשובה היא חברות ניקיון ואחזקה, כי חברות כאלה יכולות לנקות עבורכם כל בניין, ולא משנה עד כמה והא גדול וגבוה.

שימו לב מה כולל השירות שחברת הניקיון מציעה ללקוחותיה

אם ננסה להבין מה ההבדל בין חברות ניקיון ואחזקה כאלה ואחרות, אנחנו נראה שהרבה פעמים ההבדל נעוץ בשירות שמציעה החברה. כלומר, לא תמיד השירות יכלול גם את תחזוקת המעליות ולא תמיד השירות יכלול גם את הגינון. לכן חשוב מאוד לעצור תחילה ולחשוב למה בעצם אתם זקוקים. אם, לדוגמה, יש לכם בשטחים המשותפים גם בריכה או מכון כושר, ברור שחברת האחזקה והניקיון צריכה להיות אחראית גם על התחזוקה של המתקנים האלה. כמו כן, אם יש לכם מחסנים או חניה, הרי שאנשי הצוות של החברה יצטרכו לדאוג גם לתחזוקת השטחים האלה. זו הסיבה שבגללה, טרם החתימה על חוזה מול חברת ניקיון ואחזקה כזו או אחרת, חשוב שתבינו היטב על מה אתם עומדים לשלם. בנוסף, האם אתם רוצים שהמנקים יגיעו לבניין שלכם פעם בשבוע ויבצעו בו ניקיון? או שדרושים לכם שירותי ניקיון שמתבצעים בתדירות גבוהה יותר?

מה משפיע על המחיר שגובות חברות כאלה בדרך כלל?

מי לא היה רוצה לדעת כמה, בסופו של דבר, יעלו לו שירותי הניקיון והאחזקה לבניין? מדובר על הוצאה כלכלית קבוע שתצטרכו לשלם ביחד עם השכנים האחרים בכל חודש. כדאי לדעת שישנם מספר נתונים שלרוב משפיעים על המחיר שגובות חברות ניקיון ואחזקה, כמו למשל: מספר הקומות שיש בבניין, מספר המעליות, היקף השירות שבו מעוניינים הדיירים, התדירות שבו מזמינים את השירות ועוד. אם חשוב לכם לא לשלם סכום שנראה יותר מידי גבוה על שירותי הניקיון והאחזקה של המבנה, כמובן שיש מקום גם לעשות השוואת מחירים. תוכלו להזמין אל הבניין שלכם את הנציגים של שתיים או שלוש חברות שעוסקות בתחום הזה, לבקש מהם הצעות מחיר וכך לבחור את החברה שאצלה המחיר יהיה כמה שיותר אטרקטיבי עבורכם ועבור השכנים האחרים בבניין.