You are currently viewing כל מה שחשוב לברר לפני שעושים ביטוח אחזקת מבנה

כל מה שחשוב לברר לפני שעושים ביטוח אחזקת מבנה

 

אין ויכוח על כך שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים, כולנו עושים אינספור ביטוחים ואנחנו משלמים על כך מאות, אם לא אלפי, שקלים בשנה. לכן ברור מדוע אתם קצת עייפים מהעניין הזה, כי מי יודע בכלל על איזה ביטוחים הוא משלם וכמה זה עולה לא? יחד עם זאת, חשוב שתבינו: אומנם יש ביטוחים שתוכלו לוותר עליהם, אך על ביטוח אחזקת מבנה לא כדאי שתוותרו. במסגרת אותו ביטוח אחזקת מבנה תוכלו לקבל מענה, כיסוי ופיצוי אם משהו יקרה למבנה שלכם ואם האחזקה שלו תהיה בעייתית מסיבה כזו או אחרת. אם, למשל, תעשו ביטוח בית משותף שיכלול את אחזקת המבנה ומשהו יקרה למעלית או לצנרת המרכזית של הבניין, חברת הביטוח תישא בעלויות. אתם לא מתארים לעצמכם איזה נזק צינור ראשי שמתפוצץ עלול לגרום לבניין, ולכן, אם אתם יכולים לעשות מבעוד מועד את הביטוח שיגן עליכם גם במצבים כאלה, למה לחשוב פעמיים?

חברת הביטוח הנכונה לכם – מי היא ואיך בוחרים אותה?

יצא לכם לשמוע לאורך השנים על לא מעט אנשים שאומנם עשו ביטוח אחזקת מבנה או ביטוח מבנה משותף, אך ברגע האמת לא קיבלו את מה שמגיע להם? אותם אנשים מצאו את עצמם מתמודדים בתביעות ענק מול סוללת עורכי הדין של חברת הביטוח שלהם? אם כך, ברור מדוע אתם לא רוצים שזה יקרה גם לכם. בסך הכול, אם נחשוב על זה לרגע, אנחנו נראה שכל מה שהלקוח רוצה זה לדעת שיש לו עם מי לדבר. לקוח שנגרם נזק חמור לאחזקת המבנה שלו רוצה לדעת שיש לו אל מי לפנות וממי לקבל את הכסף שבסך הכול מגיע לו. לכן ברור מדוע צריך, לפני הכול, לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות חברת הביטוח שאליה אתם רוצים לפנות. מה ניסיון שלה? כמה שנים היא עוסקת בתחום הזה? והאם הלקוחות האחרים שלה, ברגע האמת, קיבלו את המענה שהם ציפו לו? את המידע הזה תוכלו למצוא במהירות בימינו על ידי חיפוש באינטרנט, אז למה שלא תשקיעו בכך כמה רגעים?

בדקו איזה הרחבות תוכלו לעשות לביטוח

אי אפשר לדבר על ביטוח אחזקת מבנה ולא לחשוב גם על ההרחבות השונות שניתן לעשות לביטוח הזה. כולנו רוצים לדעת שבסופו של דבר, אם משהו יקרה, חברת הביטוח לא תתחיל להגיד לנו שבדיוק המקרה הספציפי שלנו לא נכנס להגדרה ולכן היא לא חייבת לנו כסף. לכן כדאי לבדוק איזה הרחבות מציעה לכם לעשות חברת הביטוח, כי אם על ידי תוספת תשלום סמלי תוכלו ליהנות מביטוח הרבה יותר מקיף, למה שתוותרו על כך? אתם הרי רוצים לישון בשקט ולדעת שיהיה לכם איך לממן כל נזק חמור שעלול להתרחש לדירה או להיות קשור אליה, ולכן כדאי לבדוק על איזו פוליסה בדיוק אתם חותמים.