למה ביטוח נזקי צנרת חשוב כל כך בכל דירה ובכל בית פרטי?

בין אם הדירה שלכם מאוד ישנה ובין אם היא יחסית חדשה, אתם לא באמת יכולים לדעת בוודאות מה מצב הצנרת. פעמים רבות יכול גם להיות מצב שבו נחליט לעשות שיפוץ מאסיבי ורציני בכל הצנרת, אך לפני שנספיק לעשות זאת יהיה פיצוץ בצינור הראשי. אם יצא לכם לראות בעבר דירה שהייתה בה הצפה בגלל בעיית צנרת, אתם יודעים לומר עד כמה הנזק ברור וחד משמעי. המים עלולים להרוס כל חלקה טובה בבית, כולל את כל התכולה שנמצאת בו, מה שעלול להשאיר אותנו חסרי כל. מי ישלם על תיקוני הדירה? ומי ייתן לנו פיצוי על כל תכולת הבית שנהרסה בגלל ההצפה? אם לא יהיה לכם ביטוח נזקי צנרת אתם תמצאו את עצמכם נכנסים להוצאות כלכליות שאח"כ יהיה לכם מאוד קשה לעמוד בהם, ולכן כדאי שתעשו ביטוח כזה כמה שיותר מהר.

שימו לב על איזו פוליסה אתם חותמים

חשוב לדעת שבמקרה של ביטוח נזקי צנרת יש לא מעט חברות ביטוחים שאליהן תוכלו לפנות. מה שכן, לא רק שכל חברת ביטוח פועלת בצורה קצת שונה, כי בפועל כל חברה יכולה להציע לכם גם פוליסות אחרות לחתום עליהן. יש, למשל, חברות ביטוח שמכניסות בביטוח הדירה עצמה גם ביטוח נזקי צנרת ואילו אצל חברות אחרות מדובר על ביטוח נפרד. כמו כן, יש חברות שדרכן תוכלו לעשות את הביטוח ולהרחיב אותו לתופסות שונות, כך שמאוד מומלץ לבדוק את העניין הזה לעומק. בסופו של דבר, ולמרות שלא תרצו להגיע למצב שבו אתם באמת צריכים להפעיל את הביטוח, חשוב לדעת שאתם מבטחים את עצמכם דרך חברה טובה ואמינה. לכן, בין אם אתם חושבים על ביטוח נזקי צנרת בסיסי ובין אם אתם רוצים משהו מורחב יותר, כדאי יהיה לבדוק מה הביטוח כולל ואיפה אתם עושים אותו.

כמה עולה ביטוח נזקי צנרת?

רוצים לעשות ביטוח נזקי צנרת כי יש לכך חשיבות גדולה אך אתם לא לגמרי בטוחים היכן כדאי לעשות את הביטוח? רוצים לדעת שבחרתם בכיסוי הכי נרחב שיש אך מצד שני אתם חוששים שזה יעלה לכם יותר מידי? עצרו לרגע ובדקו את השוק לעומק. העניין הוא שיש היום לא מעט חברות ביטוח ואצל כל אחת תוכלו למצוא הצעות מחיר שונות. ניתן לראות שבדרך כלל הגורמים שישפיעו על עלות הפוליסה במקרה של ביטוח נזקי צנרת הם:

  • השאלה בת כמה הדירה שלכם
  • השאלה מתי החלפתם את הצנרת בפעם האחרונה
  • השאלה עד כמה הדירה גדולה
  • השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים

אם תפנו אל מספר גורמים שונים תקבלו הצעות מחיר במקביל ויהיה לכם קל יותר לבחור את ההצעה שנראית לכם כמה שיותר משתלמת וטובה.