למה חשוב לעשות עוד היום ביטוח ועד בית?

כחלק מהמעבר שלכם למגורים בבניין משותף החלטתם שאתם רוצים להיות בוועד? מעולם לא מילאתם את התפקיד הזה אבל עכשיו זה נראה לכם מעניין ומושך? אם כך, אין ספק שאתם צודקים. להיות הוועד זה אומר שתוכלו לאייש תפקיד שבו תהיה לכם אפשרות לקבל לא מעט החלטות. למשל, איזה בעלי מקצוע להעסיק? ועל מה כדאי להוציא את הכסף לעומת דברים שאפשר לדחות? אומנם זה נכון שהרבה פעמים ההחלטות החשובות תתקבלנה ביחד עם הדיירים, אבל בכל זאת, לחברי וועד הבית יש תמיד אפשרות לומר את דעתם. מה שכן, אותה עמדה משמעותית כל כך מגיעה גם עם חשיפה לתביעות ולכן אתם חייבים לעשות עוד היום ביטוח ועד בית. אנשים לא תמיד יודעים זאת, אבל בפועל, יש לא מעט מקרים שבהם ניתן יהיה להחליט שתובעים אישית את חברי ועד הבית. לכן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם במצב לא נעים ומסובך שכזה, חשוב שתעשו ביטוח ועד בית.

ממי עלולות להגיע התביעות?

אתם עדיין לא מאמינים שבתור חברי וועד הבית עלול להגיע היום שבו תתמודד עם תביעה אישית? חשוב שתבינו שיש לא מעט מקרים שבהם זה עלול לקרות. למשל, אם אחד מהשכנים ייפגע מפעולות כאלה ואחרות שתעשו בזמן שאתם ממלאים את תפקיד הוועד, הוא עלול להחליט שהוא תובע אתכם אישית. בנוסף, אם מישהו יכנס לבניין שלכם ויפגע בגלל תאונה כזו או אחרת, הרי שגם אז אתם עלולים להיתבע באופן אישי. לכן החשיבות של ביטוח ועד בית ברורה ולכן היום אנחנו רואים שכולם עושים ביטוחים כאלה. אחרי הכול, אתם בסך הכול בוחרים לקחת חלק באופן התנדבותי בתפקיד וועד הבית, אז למה שתהיו חשופים לתביעות? לכן חשוב לעשות ביטוח ועד בית, כי זו הדרך הכי טובה שיש להגן על עצמכם.

ביטוח כל השכנים מממנים ביחד

ביטוח ועד בית הוא אומנם ביטוח שהיום יוכל להגן עליכם, כי היום אתם בתפקיד של ועד הבית, אך בעתיד זה בוודאי ישתנה. כמעט בכל הבניינים יש רוטציה בין הדיירים, כי ברוב המקרים אף אחד לא רוצה לאייש את התפקיד הזה לעד. לכן יש גם היגיון בהחלטה שאומרת שכל השכנים צריכים לממן ביחד את הביטוח הזה. היום הביטוח מגן עליכם ובעתיד הוא יגן על חברי הוועד האחרים. יתרה מכך, כאשר כולם מממנים ביחד את הביטוח, זה יוצא הרבה יותר זול לכל אחד. לכן, ממש כפי שלא תוותרו על ביטוח מבנה לבניין שבו אתם גרים, וכל השכנים יממנו אותו, כך כדאי לעשות גם לגבי אותו ביטוח ועד בית. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם בחום להשקיע בבחירת חברת הביטוח שלכם, כי חבל להתפשר על חברת ביטוח עם שירות לא מספיק אמין וטוב.