You are currently viewing למה כולם עושים בשנים האחרונות ביטוח צד ג לדירה?

למה כולם עושים בשנים האחרונות ביטוח צד ג לדירה?

ככל שעוברות השנים אנחנו רואים שיש עוד ועוד מוצרים שחברות הביטוח מציעות לנו, כמו ביטוח בית משותף או ביטוח צד ג לדירה. האם עצרתם לחשוב במה דברים אמורים? כי בהחלט יכול להיות שגם לכם כדאי לעשות ביטוח כזה. למען האמת, כאשר מדברים על ביטוח צד ג לדירה, אין בכלל מקום להתלבטות, כי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם בלי ביטוח כזה. מה בדיוק תעשו אם השכן יגיע לבית שלכם, יכנס פנימה רק כדי לקחת מכם משהו ובדרך לדלת הוא ימעד בגלל משהו שיש על הרצפה? זה נכון, המעידה הזאת יכולה להסתיים בצחוק גדול, אך היא גם עלולה להסתיים ברגל שבורה, ביד שבורה או אפילו במוות. מי בדיוק ישלם לאותו שכן, או למשפחה שלו, פיצויים על התאונה? אתם רואים את עצמכם עובדים כל החיים רק כדי לממן פיצויים לנזק שנגרם בלי שבכלל עשיתם משהו אקטיבי? התשובה היא לא, ולכן על ביטוח צד ג לדירה אף אחד לא רוצה לוותר היום.

האם בני הבית הם צד ג?

לא תמיד אנשים שרוצים לעשות ביטוח צד ג לדירה עוצרים כדי לנסות ולהבין במה דברים אמורים ומתי באמת הביטוח הזה ייתן מענה וכיסוי. זו נקודה מאוד חשובה, כי אם אתם מתחייבים לשלם לחברת ביטוח מסוימת סכום לא מבוטל בכל חודש, מגיע לכם להבין במה דברים אמורים ומתי תוכלו להפעיל את הפוליסה שלכם. כאשר מדברים על ביטוח צד ג לדירה מדברים על ביטוח שמכסה תאונות שונות שנגרמות לאדם זר. לצורך העניין, המבוטח וכל מי שגר איתו דרך קבע בבית לא נחשב לאדם זר. יתרה מכך, גם כל מי שעובד דרך קבע במשק הבית לא נחשב לצד ג וחשוב להיות מודעים לכך. לעומת זאת, כל אדם אחר הוא בהחלט צד ג, וזה אומר שגם אם תזמינו חשמלאי לעבודה קצרה בביתכם והוא יעבור תאונה, בהחלט תוכלו לפנות אל חברת הביטוח שלכם.

האם זה ביטוח יקר?

אי אפשר לדבר על ביטוח צד ג לדירה או על ביטוח מבנה משותף בלי לנסות להבין גם כמה זה יעלה לנו. יש לא מעט גורמים שיכולים להשפיע על השאלה כמה תשלמו על הביטוח הזה בכל חודש, כמו למשל, השאלה באיזו חברת ביטוח אתם בוחרים? עד כמה הבית שלכם גדול? והאם יש בו אלמנטים שונים שעלולים להוות סכנה נוספת, כמו מדרגות? לכן, אם אתם רוצים להבטיח שלא תשלמו מחירים יותר מידי גבוהים, אנחנו ממליצים לכם לדבר מראש עם כמה חברות ביטוח שונות. כלומר, לעשות השוואת מחירים בין חברות ביטוח שנראות לכם מתאימות זה משהו שלא כדאי לוותר עליו, כי פעמים רבות זה יעזור לכם לחסוך לא מעט בעלויות הפוליסה.