You are currently viewing מה זה ביטוח מבנה

מה זה ביטוח מבנה

מה זה ביטוח מבנה

למרות שמחירי הנדל"ן בישראל מאוד גבוהים, בסופו של דבר רבים מאתנו כן בוחרים לקנות דירות. אפשר להבין מדוע, כי כמה שנים עוד נשלם את המשכנתא של בעל הבית? וכמה שנים נרגיש שאנחנו זורקים את הכסף שלנו על שכר דירה? לכן, אם גם אתם תוהים האם הגיע הזמן לקנות דירה ואם הצלחתם לקבל את המשכנתא שרציתם, ברור שכדאי לעשות זאת. מה שכן, כאשר אתם מנסים לעשות את כל החישובים לקראת ההוצאות הכלכליות שמצפות לכם, כדאי שתיקחו בחשבון גם את הביטוח השונים. עוד לפני שננסה להבין מה זה ביטוח מבנה, חשוב לדעת: שום בנק לא ייתן לכם משכנתא אם לא תעשו ביטוח משכנתא. לכן, אם אתם כבר פונים אל חברת ביטוח כזו או אחרת ורוצים לעשות ביטוח כי הבנק דרש מכם, חשוב לבדוק גם את הנושא של ביטוח מבנה.

הביטוח שאיש לא ירצה להפעיל

אין ספק שכאשר מנסים לענות על השאלה מה זה ביטוח מבנה, מדברים על עוד אחד מאותם הביטוחים שכולנו עושים ומקווים לא להפעיל אותם לעולם. העניין הוא שבמקרה של ביטוח מבנה, הוא מתייחס למצבים נוראיים וקשים כמו: שריפה שהורסת את המבנה, פיצוץ של בלון גז שהורס הכול, רעידת אדמה או אפילו שיטפונות. לכן ברור מדוע אף אחד לא רוצה, ובטח לא כאשר הוא קונה נכס, להתחיל לדמיין את כל המצבים האלה. מצד שני, האסונות האלה כבר קרו לאנשים לאורך ההיסטוריה, וכל מי שזה קרה לו יכול לספר לכם דבר אחד: מזל שהיה לו ביטוח. נסו לחשוב על זה ותבינו לבד שאם לא יהיה לכם ביטוח מבנה, כנראה שלא תוכלו להשתקם לבד ממכה מהסוג הזה. לכן, למרות שלעשות ביטוח מבנה, במצב הטוב, זה לזרוק בכל חודש סכום מסוים של כסף, זה עדיף מאשר להזדקק לביטוח כזה ולגלות שאין לכם אל מי לפנות.

איך תדעו באיזו חברת ביטוח כדאי לכם לבחור?

עכשיו, אחרי שהבנתם על מה מדובר ומה התשובה לשאלה מה זה ביטוח מבנה, אתם בוודאי רוצים גם לבחור את חברת הביטוח הנכונה לכם. האמת היא שיש מגוון רחב של אפשרויות ולא מעט חברות ביטוח טובות, כך שלגמרי אפשר להבין את הדילמה שלכם. האם חברת הביטוח מספיק וותיקה? האם זו חברת ביטוח מספיק טובה? והאם חברת הביטוח זמינה עבור הלקוחות שלה בעת צרה? על מנת שתוכלו להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים יותר, כדאי יהיה לבדוק את הדברים מראש. אחת מהדרכים הכי טובות שתוכלנה לעזור לכם להבין באיזו חברת ביטוח כדאי לבחור, זה לקרוא חוות דעת שונות. חוות הדעת אמינות ואפילו אם הן מובילות אתכם לחברת ביטוח שגובה קצת יותר עבור פוליסת הביטוח, ברגע האמת זה ישתלם לכם