המהפכה של דינג

העברה בקליק – הכי נוח, גם לדייר וגם לוועד

שירות חדש הופך את תהליך הגבייה והתשלום לכמעט אוטומטי. מה שנשאר הוא רק ללחוץ על הכפתור

מאת: יחזקאל עיני, סמנכ״ל שיווק ומכירות Ding

העברה בנקאית היא אמצעי תשלום נוח ובטוח. אפשר ללמוד בשטח כי העברה בנקאית היא דרך פופולארית מאוד שאומצה בחום הן ע"י ועדי בתים והן ע"י דיירים.

לדייר נוח לשלם בהעברה בנקאית כי הוא יכול לקבוע את הפרמטרים – סכום ומועד ההעברה. לוועד נוח לטפל בהעברה בנקאית יותר מכל אמצעי תשלום אחר.
אבל בכל, ככל שהעברה בנקאית היא צורת תשלום מועדפת, עדיין יש קצת בירוקרטיה – בדיקת חשבון הבנק, זיהוי של כל העברה, תיעוד התשלום ברישומים, והנפקת קבלה.
לא נורא אבל גם לא כיף; במצטבר גם מעט הבירוקרטיה הזאת נערמת לזמן משמעותי, שחוזר על עצמו מדי חודש.

הבשורה היא שהיום אין בירוקרטיה.

הכירו את שירות 'העברה בקליק' של Ding

מערכת Ding, שמחוללת מהפכה בניהול בתים משותפים, מציגה אמצעי תשלום חדש שהופך את משימת הגבייה לעוד יותר קלה. ואפילו נוחה.

השירות החדש, 'העברה בקליק', הופך את התשלום ואת הגבייה לפעולה כמעט אוטומטית. את הצעד הראשון יכול לעשות הוועד או הדייר בעצמו. קל, פשוט ונוח. ממש נוח.

'העברה בקליק' – איך זה עובד?

  1. נוצרת בקשת תשלום – או ע"י הוועד מתוך מערכת הניהול, או ע"י הדייר מתוך האפליקציה.
  2. הדייר מסמן באפליקציה את החיוב שברצונו לבצע
  3. בוחר באפשרות 'העברה בנקאית בקליק'
  4. מקליד את פרטי חשבון הבנק שלו
  5. לוחץ על כפתור 'אישור'
  6. מקבל סמס מהבנק
  7. מאשר את ההעברה
  8. הכסף עובר, החיוב נסגר, קבלה נשלחת לדייר

עם שירות 'העברה בקליק' הגבייה היא תהליך 'שקוף' לוועד. שיא הנוחות.

רוצים הדגמה, ללא תשלום וללא התחייבות? הקליקו כאן