אסיפת דיירים דיגיטלית – מה היתרון?

העתיד כבר כאן! מערכת Ding לוועדי בתים מאפשרת ניהול אסיפות דיירים דיגיטליות באופן חוקי, כולל פרוטוקול

החוק מחייב כי בבית משותף תתקיים לפחות פעם אחת בשנה אסיפת דיירים שצריכה להתנהל עפ"י התקנון. האסיפה דנה בדרך כלל בדיווח של ועד הבית על פעילותו, ובעיקר בהחלטות שונות אותן הוועד, או גורם אחר בבניין, רוצה לקדם, ולצורך כך נדרשת הצבעה.

הנושא הזה מכביד מאוד על ועד הבית, מכיוון שארגון של אסיפת דיירים היא משימה מורכבת, ודאי בבניין גדול עם הרבה דירות, וגם ההכנה של ההחלטות להצבעה דורשת מאמץ רב, לעתים קרובות כולל סיוע משפטי.

התוצאה היא, שאחת לשנה מתקיימת אסיפה דחוסה, עם המון חומר והמון החלטות, שבדרך כלל הופכת לבליל של צעקות ורעש. לא נרחיב כי הדברים ידועים.

אבל אנחנו בעידן של מהפיכה דיגיטלית והדברים משתנים – היום אפשר לקיים הצבעה דיגיטלית באופן חוקי, תוך עמידה בתנאי התקנון.

הכירו את מערכת Ding.

מערכת Ding – העתיד כבר כאן

Ding היא פלטפורמה חדשנית שמאגדת את מכלול השירותים לוועדי בתים משותפים, כולל העברת כספים (גבייה, תשלומים וכד') במתכונת של 'ארנק דיגיטלי'.

שימו לב, לא מדובר באפליקציה אלא בפלטפורמה שיש לה גם אפליקציה. המשמעות היא של-Ding יש יכולות עוצמתיות שעומדות בדרישות החוק והרגולציה. לדוגמא: ניהול מסמכים, הנפקת פרוטוקולים ועוד.

אחת התכונות החזקות של Ding, שהושקה לפני מספר חודשים למשתמשי פיילוט, הוא מודול 'הצבעות' שמאפשר לנהל הצבעות של בעלי דירות ודיירים עפ"י תקנון הבניין ובהתאם לדרישות החוק.

אסיפת דיירים דיגיטלית

מודול הצבעות של מערכת Ding חוסך לוועד הבית את הזמן הדרוש לתיאום אסיפה במועד שמקובל על כולם – פשוט פותחים הצבעה בפלטפורמה (עם כל ההסברים והמסמכים הדרושים), מגדירים מי זכאי להשתתף, קוצבים זמן – ימים או שבועות – לדיון (שמתקיים בצ'אט ייחודי להצבעה) ו… סופרים את התוצאות.
אהה, כן, בסיום ההצבעה גם מספקים פרוטוקול חוקי ומסודר. לאורך כל הדרך המשתתפים מקבלים הודעות ותזכורות.

כל ההצבעות, כל ההחלטות, כל הפרוטוקולים במקום אחד. חוקי ואלגנטי.
📌 הקליקו להשתתפות בפיילוט

צילום מסך שרואה חבר ועד בכניסה למודול הצבעות

צילום מסך פרטי הצבעה

📌 הקליקו להשתתפות בפיילוט