עדכון חשוב!!! עמדות טעינה - חשוב לקרוא!
בתקופה האחרונה אנו עדים להתגברות תופעת עמדות טעינה בבתים משותפים, זאת לאור הגידול בקניית רכבים חשמליים בשוק הרכב. לאור הסיכון החדש, חברות הביטוח השונות התחילו לתת התייחסות בפוליסת הבית המשותף לעניין עמדות טעינה. קיימות חברות ביטוח שכבר הוסיפו בפוליסה דרישות מיגון (למשל הראל ואיילון).

כלל ביטוח החליטו להתייחס לנושא עמדות הטעינה בפוליסת הבית המשותף באופן הבא –

  1. מיגונים/סייגים: לפוליסות יתווסף מלל דרישות מיגון וסייגים בכל הנוגע לעמדות טעינה, על הבניין לעמוד בדרישות הללו ולשים לב לסייגים.
  2. תוספת פרמיה: בכל בניין שיש עמדת טעינה תהיה תוספת תשלום של 10 ₪ לדירה לשנה בפרק צד ג'
    (לא ניתן לבטל את התוספת)
  3. השתתפות עצמית: השתתפות עצמית בפרק צד ג' בהקשר לעמדות טעינה בלבד יהיה 10,000 ₪.

לתשומת ליבכם בכל החידושים החל מ-01.09
חובה לעדכן את משרדנו אם יש עמדות טעינה בבניין ובמידה וכן והבניין מבוטח ב"כלל" לקחת בחשבון את השינויים הרשומים מעלה. ההחלטה מתייחסת כמובן גם ברכישת ביטוח חדש ולא רק חידוש.

חשוב מאוד! בהזדמנות זו אנו חוזרים ומזכירים לכם שזה מספר שנים הסוכנות כבר אינה עובדת בבלעדיות רק עם "כלל", פתחנו ערוצים עם חברות נוספות, בדיוק למצבים מסוג זה.

בניין שיש בעיה עם השינוי הנ"ל ב"כלל" נא לפנות למשרדנו, לצוות חברות הניהול הייעודי שהוקם לכם, ולבחון חלופות.

להלן קישור לפוליסה לדוגמא ב"כלל" שכוללת את ההתייחסות לעניין עמדות טעינה (השינויים הודגשו במסמך).

להלן פרטי התקשרות עם צוות חברות ניהול

  1. טלפון ישיר לחב ניהול (נא לא להעביר ללקוחות) – 03-5020130.
  2. מייל ייעודי לחברות ניהול (נא לא להעביר ללקוחות) – NT@baroz.co.il
  3. וואטסאפ הסוכנות – 052-5918301