קומת ההנהלה

מידעון בר-עוז יוצא לדרך חדשה

תוכן חדש ועיצוב חדש מבטאים את המהפכה של סוכנות בר-עוז ואת כל מה שלמדנו מכם לאורך 4 שנות מידעון

מאת: עמיר בר-עוז, מנכ"ל סוכנות בר-עוז

עולם הביטוח נמצא בתחילתו של עידן חדש. התהליכים שמשפיעים על ההתפתחויות בתחום הביטוח בעולם הם רבים – שינויי האקלים, האורבניזציה המואצת, מהפכת הרכב החשמלי, התקשורת הדיגיטלית בין כל הגורמים – חברות ביטוח, סוכנויות ביטוח וצרכני ביטוח – וכמובן התשתיות הטכנולוגיות המתקדמות לניהול עסקי ביטוח.

על מנת להיות ערוכים באופן מיטבי לעידן החדש, ביצענו בתקופה האחרונה מהפכה מקיפה שנגעה בפועל בכל מערכי החברה – תפעול, מוצרים, שירות, תשתיות טכנולוגיות ומיתוג.

כעת ההתחדשות של סוכנות בר-עוז מגיע גם למידעון.

מידעון בר-עוז במתכונתו החדשה מביא לידי ביטוי גם את המהפכה של הסוכנות וגם את הרצונות שלכם, אותם הכרנו ולמדנו לאורך 4 שנים בהן המידעון יוצא לאור (כל חודש אצלכם במייל).

מידעון בר-עוז – מה חדש?

קודם כל, כפי שניתן לראות במבט מהיר, למידעון יש עיצוב חדש, עפ"י ערכי המותג החדשים. נעים יותר לעין, נוח יותר לקריאה. גם המאמרים עצמם עברו מתיחת פנים עיצובית שעוד תלך ותשתפר בקרוב, ככל שנעמיק את הטמעת המיתוג (בקיצור, בקרוב אתר אינטרנט חדש).

מה שיותר חשוב, לדעתי, הוא השינוי במבנה התוכן של המידעון החודשי. כאן באה לידי ביטוי – ובגדול – ההשפעה שלכם.

המידעון במתכונת החדשה יכלול בכל גיליון לפחות 3 תכנים חדשים בשלושה מדורים קבועים שכל אחד מהם הוא עולם ומלואו, עם משקל גבוה בחיי ועד הבית:

מבט למשפט

מאמרים וסקירות במגוון הנושאים הרלוונטיים לעבודת ועד הבית ולחיים בבית המשותף – מזווית משפטית.

לאורך 4 שנות המידעון ראינו כי התכנים המשפטיים הם הפופולאריים ביותר. הבנו שאתם רוצים לדעת יותר, אז הפכנו את הנושא למדור קבוע, והתקשרנו עם עו”ד בטי קדן (לב), מומחית בתחומי הפעילות של ועדי בתים.

מעליות ועוד

כן, מדור קבוע בנושא מעליות, שכפי שתגלו יש בו גם עניין רב בפני עצמו (הסעיף הכי כבד בתקציב הבית המשותף) וגם נגיעה ישירה ועקיפה בעוד הרבה נושאים שמעניינים אתכם ואת בעלי הדירות.

גם כאן התקשרנו עם מומחה מקצועי בעל מוניטין – שרון ברדה, ראש ענף שינוע ומעליות בארגון שמאי הרכוש בישראל.

חברות ניהול

בכל גיליון של מידעון בר-עוז נציג לכם חברה לניהול ואחזקה של בתים משותפים. אין צורך להרחיב על כך שנושא זה ניצב במרכז תשומת הלב של ועדי בתים ברחבי הארץ, וככל שהבניינים הופכים להיות יותר גדולים עם יותר מערכות מתוחכמות משקלו הולך ועולה.

***

מעת לעת מידעון בר-עוז יכלול תכנים בנושאים נוספים, כמו בגיליון זה – הראשון במתכונת החדשה – שכולל גם מאמר פתיחה שלי.
כמו שחוויתם במשך 4 השנים בהן המידעון יוצא לאור, אנחנו יודעים להיות מגוונים. יש למה לחכות.

כמובן שאנחנו נמשיך להיות קשובים לרצונות שלכם ולשפר את המידעון בהתאם. אתם מוזמנים להמשיך לשלוח לנו בקשות, רעיונות ושאלות. גם מחמאות אפשר, אגב.

תודה על ההיענות ועל שיתוף הפעולה.