אם אין כיסוי ביטוחי, את מי לדעתכם יתבעו?

כמה חשוב שיהיה ביטוח אתם ודאי יודעים, אלא שלא פחות חשוב זה לבדוק אותו מפעם לפעם, בטח לקראת שיפוץ. לקחים מסיפור אמיתי על תביעת צד ג' בבית משותף
בינה מלאכותית זה מפחיד, אבל אל תיבהלו

פתרונות AI הולכים "להשתלט" לכם על העסק. זה לא יקרה מייד אבל זה יקרה מהר. כדאי להיות מוכנים
נטישת לקוח – איך למנוע ואיך להתאושש?

אובדן של לקוח מפחית הכנסות בלי להקטין הוצאות באותה מידה. כאשר מדובר בלקוח גדול, העסק ניצב בפני אתגר משמעותי
בכנס השני הבנתי שאבא שלי צדק

משפט אחד ששמעתי מאורח מכובד בכנס מקצועי ביוון, שינה את התודעה המקצועית שלי לגבי הדרך אל ההצלחה
איך פגישה עם יונל כהן שינתה את בר-עוז?

בפגישה שהתקיימה ב-2009, אליה הגעתי עם תובנות ניהול מוצקות, קיבלתי טיפ מפתיע שבפועל שינה את אופן הניהול שלי ואת החברה שאני מנהל. גם אתם יכולים
רגולציה פנימית חוסכת כסף

למה אני ממליץ לתקף את החוזים של חברת הניהול מול ועדי הבתים אחת לשנתיים? הסיבה המשפטית והסיבה העסקית (אין מה לפחד)