ביטוח רעידת אדמה בית משותף

ביטוח רעידת אדמה בית משותף

לחיות בבית משותף זה אומר, בדרך כלל, לדאוג לא רק לדירה הפרטית של כל אחד מאתנו, אלא גם לכל המבנה המשותף ולכל החללים שכולם יכולים להשתמש בהם. יש אומנם בתים משותפים יחסית קטנים, אך יש היום גם בתים משותפים מאוד גדולים שכוללים חצר, מחסן, מעליות, חדר מדרגות, לובי ועוד. אתם יכולים רק לתאר לעצמכם על איזה נזק כלכלי מדובר במקרה שבו בניין כזה קורס בגלל רעידת אדמה, והאמת היא, שאם לא יהיה לכם ביטוח רעידת אדמה בית משותף כנראה שלא תוכלו לבנות מחדש את הבניין. לכן, ממש כפי שכולנו רגילים לעשות היום ביטוח לכל דירה חדשה שאנחנו קונים, ואנחנו תמיד מכניסים גם את סעיף רעידת האדמה, כך צריך לעשות גם לבית המשותף כולו. מאיפה תצליחו לגייס את הכסף לבניית הבית החדש שלכם אם לא יהיה לכם ביטוח? לכן אתם יכולים להיות בטוחים שכל אדם שתדברו איתו אשר גר בבניין משותף כזה או אחר, יספר לכם שיש בבניין שלו ביטוח רעידת אדמה בית משותף, ובצדק.

 

האם הפוליסה באמת נרחבת וכוללת כל מה שצריך?

זה ידוע שבישראל של ימינו לא חסרות חברות ביטוח שונות, מה שמסביר מדוע יש גם פוליסות מגוונות של ביטוח רעידת אדמה בית משותף. מצד אחד, אנחנו יכולים להבין מדוע תעדיפו לבחור את הפוליסה הכי זולה שמציעים לכם, כי על כמה ביטוחים אפשר להמשיך ולשלם כל חודש וכל שנה? מצד שני, אם בסופו של דבר, ברגע האמת, הביטוח לא יכלול את מה שאתם באמת צריכים, כיצד הוא יעזור לכם? לכן, כאשר אתם שולחים את ועד הבית שלכם לחתום על ביטוח רעידת אדמה בית משותף, חשוב מאוד לוודא שהם קוראים כל סעיף בפוליסה. רק כך תוכלו לישון בשקט ולדעת שאפילו אם באמת תהיה רעידת אדמה חזקה, נוראית וכזו שתהרוס את הבניין כולו, בכל זאת יהיה לכם איך לבנות אותו מחדש.

 

האם בחירת חברת הביטוח הזולו ביותר זו האופציה הנכונה?

הנטייה של רבים מאתנו היא לחסוך כמה שרק אפשר, ובמיוחד על הוצאה כמו ביטוחים. בנוסף, כאשר מדברים על ביטוח רעידת אדמה בית משותף צריך כמובן להגיע להסכמה עם השכנים וזה לא עניין פשוט. לכן אנחנו יכולים להבין מדוע אתם חושבים לפנות אל חברת הביטוח שמציעה לכם את ההצעה הכי זולה שיש, אך לא בטוח שזה כדאי. אם ההצעה הנוחה של חברת הביטוח תבוא על חשבון איכות הביטוח או ההיקף שלו, זה לא מומלץ. בנוסף, בבואכם לבחור את המקום שבו תעשו ביטוח רעידת אדמה בית משותף, חשוב מאוד לבדוק האם מדובר על חברה מוכרת, אמינה וכמה שיותר מומלצת. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר כי אתם לא יודעים מתי באמת תזדקקו לשירותיה של חברת הביטוח שלכם.