כמה עולה ביטוח בניין משותף

כמה עולה ביטוח בניין משותף

יצא לכם לשמוע על אסון נוראי שהתרחש בבניין המשותף שנמצא על ידכם ברחוב? הייתה בו הצפה בגלל פיצוץ בצינור הצנרת וכעת השכנים מתלבטים מאיפה לגייס את הכסף כדי לתקן את הנזקים החמורים שזה גרם? אם כך, כדאי שתדעו: אתם באמת לא רוצים למצוא את עצמכם במצב הזה. מצד שני, כולנו גם יודעים שלא תמיד אנחנו קובעים מה יקרה בחיים ותאונות, לצערנו, הן חלק מהחיים. ממש כפי שהצינור הראשי של הצנרת עלול להתפוצץ, כך גם רכב טועה עלול להתנגש ישירות בחזית הבניין שלכם ולגרום לנזק משמעותי ביותר, במיוחד אם זה רכב גדול וחזק. מה עושים? מתפללים שזה לא יקרה? התפילה אומנם יכולה בהחלט לסייע, אך חשוב מאוד גם לעשות משהו בפרקטי בנידון. הפתרון יהיה לחתום על פוליסה של ביטוח בניין משותף, ויפה שעה אחת קודם. השאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף תלויה בלא מעט גורמים, ובעיקר בשאלה עד כמה תרצו שהביטוח שלכם יהיה נרחב. חשוב להבין: אם אתם כבר מתעמקים בנושא הזה ועושים ביטוח בניין משותף, למה לא לבחור את הביטוח שיכסה את כל המצבים האפשריים?

 

מה קורה לצד ג' שעובר תאונה בתוך הבניין שלכם?

ניתן לראות שבשנים האחרונות הבניינים המשותפים שבהם גרים אנשים הינם בניינים מאוד גדולים. למעשה, אנחנו רואים גורדי-שחקים בכל עיר בישראל, מה שאומר שגרים בהם הרבה מאוד שכנים וגם נכנסים אליהם הרבה מאוד אנשים זרים מידי יום. עכשיו, למשל, בתקופת הקורונה, כל שכן מקבל הרבה מאוד משלוחים בשבוע, מה שמסביר מדוע הרבה שליחים נכנסים לכל בניין כזה. מה קורה אם השליח מועד? שובר את הרגל בלובי של הבניין ולא יכול לעבור במשך חודש? ברוב המקרים הוא יתבע את ועד הבית של הבניין המשותף שבו זה קרה, ובצדק, כי מגיע לו פיצוי. לכן חשוב שתדעו: כאשר אתם מחפשים תשובה לשאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף, גם הסעיף של ביטוח צד ג' ישפיע. כלומר, האם בחרתם להוסיף גם את הסעיף הזה לביטוח? מאוד מומלץ כן להוסיף לביטוח הבניין המשותף שלכם גם את האחריות כלפי צד ג' כי כך ועד הבית יהיה מוגן מפני תביעות שונות.

כמה עולה ביטוח בניין משותף

בחרו חברת ביטוח שלא תתחמק מכם ברגע האמת

כפי שהוזכר לעיל, כדי לענות על השאלה כמה עולה ביטוח בניין משותף רצוי יהיה להשוות מחירים בין חברות ביטוח שונות. מה שכן, רגע לפני שאתם בוחרים את החברה הכי זולה שיש, כי המחיר יותר אטרקטיבי, חשוב לברר את אמינות החברה, ואת זה תוכלו לעשות ע"י קריאה של חוות דעת שונות. האם מדובר על עוד חברה שמתחמקת מהלקוחות שלה כאשר קורה משהו? או שלהפך, זו חברה שתמיד נותנת מענה בדיוק בהתאם לסעיפי הפוליסה שעליה חתמו הלקוחות, וגם עושה זאת בצורה אדיבה וסובלנית? אל תתפשרו על המקצועיות של חברת הביטוח שלכם, כי מגיע לכם לקבל שירות מעל ומעבר כשמשהו באמת קורה.

כתבות נוספות:

למה כולם עושים בשנים האחרונות ביטוח צד ג לדירה?

ביטוח דירה מחיר – מידע חשוב שלא כדאי לכם לפספס

כל האמת על ביטוח תכולת דירה