הטיפ שלי | עמיר בר-עוז

כנס שיווקי – האם זה מתאים גם לכם?

לקראת הכנס השנתי שלנו אני משתף במחשבות על כנסים ככלי שיווקי. לחברות ניהול של בתים משותפים מומלץ להתמקד באירועים קטנים
שולחן אירוע

בעוד מספר ימים, ב-11 בנובמבר 2025, ניפגש בכנס בר-עוז השנתי. אתם, אורחינו בכנס, תגיעו בבוקר ותבלו איתנו עד שעת הצהריים, כאשר בדרך ננסה לספק לכם ערך מקצועי וחוויה מהנה (וטעימה).

אנחנו מקיימים את הכנסים האלה כבר שנים רבות, בכלל זה בשנות המלחמה, ואפשר להבין שאנחנו רואים בכנס השנתי שלנו ערך שיווקי גבוה. האם זה מתאים גם לכם?

כנס בעידן הדיגיטלי?

כנסים הם כלי שיווקי ותיק. גם בעידן הדיגיטלי, שמציע אופציות וירטואליות, הם ממשיכים לתפוס מקום מרכזי באסטרטגיות השיווק של חברות ברחבי העולם. התעשייה העולמית של אירועים מוערכת היום ביותר מטריליון דולר, ולפי התחזיות היא תגדל לכדי 2.5 טריליון דולר עד תחילת שנות ה-30.

מה שמעניין במיוחד: 78% מהארגונים מזהים כיום אירועים פנים אל פנים כערוץ השיווק המשפיע ביותר שלהם – לא המייל, לא הרשתות החברתיות, לא הפרסום הדיגיטלי. האירוע החי – הכנס.

למה בכלל להתעסק בזה?

השאלה הראשונה שצריך לשאול היא: מה באמת מנסים להשיג? כשמסתכלים על הנתונים, מתברר ש-64% מהארגונים שמארגנים אירועים מציינים מודעות למותג כמטרה המרכזית. זה הגיוני – אתם מביאים אנשים למקום שבו אי אפשר להתעלם מכם, שבו אתם מחזיקים את המיקרופון, ושבו אין עשרות טאבים פתוחים שמתחרים על תשומת הלב.

ויש עוד כמה סיבות משכנעות:

יצירת קשרים אמיתיים – 80% מהאנשים מעדיפים אירועים פנים אל פנים על פני פורמטים וירטואליים. למה? כי שיחה אמיתית, מבט בעיניים, לחיצת יד – אלה דברים שיוצרים אמון.
77% מהלקוחות אומרים שאינטראקציה עם מותג באירוע חי מגבירה את האמון שלהם בו.

מיצוב כמומחים–  כשאתם עומדים על הבמה ומשתפים ידע, אתם לא רק מוכרים שירות – אתם הופכים לסמכות בתחום. כמעט 70% מהמשתתפים רואים בכנסים את ההזדמנות הטובה ביותר ללמוד על חידושים ושירותים בתחום העניין שלהם.

לידים איכותיים–  אנשים שמגיעים לכנס כבר הראו עניין. הם לא גללו בפייסבוק ופתאום ראו פרסומת. הם הקדישו זמן, הגיעו פיזית, והשקיעו מאמץ. סטטיסטיקות מראות שחברות חוות פי 10 החזר השקעה ממשתתפים בכנסים.

אוכלוסיית היעד – צריך להזמין לקוחות קיימים ואפשר גם לקוחות חדשים או פוטנציאלים לצורך חיזוק תחילת הקשר.

איך בונים כנס מוצלח?

יש כנסים של אלפי משתתפים, ויש כנסים אינטימיים של עשרות. בכל המקרים כנס מוצלח הוא, קודם כל, פרי של עבודת הכנה יסודית וקפדנית.
הניסיון רב השנים שלנו לימד אותנו שמדובר בעשרות שעות של הכנה, ממש כמו אירוע חתונה במשפחה 😊

הכנסים השנתיים שלנון מתחילים בפועל כמעט שלושה חודשים לפני מועד הכנס. מדובר בלוגיסטיקה מורכבת שכוללת איתור מועד מתאים ומקום מתאים (נגיש עם חניה), גיבוש תוכנית תוכן מקצועי, תוכנית תוכן חווייתי, הזנה וכיבוד (במקרה שלנו: ארוחת בוקר, ארוחת ביניים וארוחת צהריים).
בכל חלק של התוכנית יש ניואנסים ופרטים קטנים שעושים את ההבדל – החל בשילוט מהחניון לאולם הכנס, דרך בחירת המפיות לשולחן ארוחת הצהריים, ועד למתנה הקטנה לכל משתתף בסיום האירוע.

תוכנית האירוע לא צריכה להיות דחוסה מדי, שכן רוב המשתתפים באים גם כדי להיפגש ולעשות קצת 'נטוורקינג'. זה בעצם ההבדל בין כנס לבין סדנא, למשל.

78% מהארגונים מזהים כיום אירועים פנים אל פנים כערוץ השיווק המשפיע ביותר שלהם

האם כנסים מתאימים לענף של ניהול בתים משותפים?

כן, חד משמעית!!! כנס ממוקד חברת ניהול לוועדי בתים המתנ"ס מקומי ישיג ערך על חיזוק הקשר עם הוועדים הקיימים וחשיפה לוועדים שכנים בשכונה. החשיפה לא צריכה להיתרגם מיד למכירות, אלא מכניסה את חברת הניהול לתודעה של לקוחות פוטנציאלים ובעיקר בצורה חיובית.

כנסים קטנים הממוקדים באוכלוסייה של מתחם, שכונה או אזור ישיגו יותר אפקט מאשר הפקת ענק עבור כל הדיירים. האינטימיות והשירות האישי הם חלק מרכזי במסר.

בהיבט התקציבי, כנסים גדולים או ראוותניים עלולים להכביד על התקציב, ויותר מזה – לעורר תרעומת בקרב המוזמנים, חברי ועדים ודיירים

מצד שני, כנסים קטנים וסולידיים עשויים להיות מועילים מאוד לטיפוח הקשרים ולשימור לקוחות. ניתן לנצל את ימי חגי תשרי (יש לכם שנה להתכונן) כדי לקיים אירועים קטנים לבניינים או מתחמים, ולשלב את ברכות החג עם כמה עניינים ומסרים שחשוב לחברת הניהול לקדם. דוגמאות לנושאים: עמדות טעינה לרכב חשמלי, הכנה לשיפוץ גדול, הכרת אנשי צוות חדשים וכד'.

ניתן ליצור קיט אירוע נודד שמאפשר הפעלה מהירה של כנסים קטנים וקצרים, ולעבור בניין בניין (או מתחם מתחם) בפרק זמן קצר וקצוב, ובתקציב חסכוני והדוק.

תחשבו על זה. ניפגש ב-11.11.2025.

***
עמיר בר-עוז, מנכ"ל סוכנות בר-עוז

עמיר בר-עוז

מנכ"ל בר-עוז המרכז לביטוח בתים משותפים

אודות * צור קשר

אולי יעניין אותך גם

שולחן אירוע
כנס שיווקי - האם זה מתאים גם לכם?
לקראת הכנס השנתי שלנו אני משתף במחשבות על כנסים ככלי שיווקי. לחברות ניהול של בתים...
אמא ובנותיה מקשטות סוכה
שלומית בונה סוכה בבית המשותף?
הדיירים רוצים לבנות סוכה בגג או בחצר? יש דיירים שמתכננים סוכה במרפסת הפרטית? מהם הכללים...
מעליות בחגים
בית משותף - מעליות בחגים
כמה טיפים בנושא המעליות בימי החגים, בדגש על ימי חוה"מ סוכות שבהם צפוי עומס יתר...
מתחם מגורים ומסחר – עירוב תחומים
"עירוב שימושים משנה את חוקי המשחק"
הריאיון המלא עם מייסדי "הקומה ה-17 ניהול ואחזקת מבנים
ספרי חוק
צו הצהרתי נגד בעלי דירות שביקשו להרחיב את דירתם
מה על וועדי בתים לדעת בנוגע לזכויות בנייה, הרחבת דירות בבתים משותפים, ופרשנות של תקנונים...
דירוג והמלצות של לקוחות
כל חברת ניהול צריכה טסטימוניאלס
המלצות של חברי ועדים, של בעלי דירות ושל דיירים הן "הגביע הקדוש" בשיווק חברות ניהול...

לקבלת הצעת מחיר

נגישות