תשתית לטעינת רכב חשמלי - ללא עלות

גאים להציג: שיתוף פעולה עם חברת Empower המתמחה בפתרונות טעינה לרכב חשמלי בבתים משותפים, עם ביטוח צד ג' עד 10 מיליון ש"ח

הנושא של עמדות טעינה לרכב חשמלי תופס יותר ויותר נפח בחיי היומיום של דיירי בתים משותפים, ובהכרח גם בעבודתם של ועדי הבתים. הסיבה פשוטה: יותר ויותר אנשים רוכשים רכב חשמלי והצורך בעמדות טעינה ליד הבית גובר. בבתים משותפים עם חניון, מדובר בפרויקט לא פשוט.

כתבנו על כך בגיליונות קודמים של מידעון בר-עוז:

כעת אנחנו שמחים לבשר לכם על שיתוף פעולה ייחודי עם חברת Empower, המספקת פתרון כולל לצרכי הבית המשותף בעידן הרכב החשמלי – תשתית, עמדות, כלי ניהול, חשמל זול ו… ביטוח מתאים.

נא להכיר: Empower – פתרונות לרכב חשמלי

חברת אמפוור (ד.ה.א אמפוור אנרגיה בע"מ) מתמחה בפתרונות לרכב חשמלי בבתים משותפים, בשיתוף עם ועד הבית, ובפרויקטים בתחומי נדל"ן למגורים ונדל"ן מסחרי, בשיתוף עם היזמים.

אמפוור מספקת לבתים משותפים סל שירותים, המאפשר לכל ועד בית לרכוש פתרון המותאם לצרכיו וליכולותיו:

  • עמדות טעינה לרכב חשמלי.

  • התקנה והפעלה של מערכות אגירת חשמל.

  • אספקת חשמל ובהמשך גם חשמל ירוק.

  • שירותי ערך מוסף בעולמות האנרגיה המתחדשת.

האסטרטגיה העסקית של אמפוור מבוססת על הכנסות משירותי חשמל – אספקה, אגירה, ניהול צריכה וכד' – והיא מספקת את התשתיות לשירותי החשמל ללא עלות. השותפות עם גורמי ביטוח – הפניקס, בר-עוז – מאפשרת ללקוחות אמפוור – יזמים, ועדי בתים ונציגויות בעלי דירות – ליהנות מפתרון כולל, מהתשתית עד הכיסוי הביטוחי, שהינו מרכיב קריטי בהערכות לעידן הרכב החשמלי.

אמפוור הוקמה ע"י קבוצת דוראל משאבי אנרגיה מתחדשת (50%), הפניקס חברה לביטוח (25%), וקבוצת אמפא (25%).

חברת האם, דוראל, הינה בעלת רישיון לאספקת חשמל חלופי לחברת החשמל לישראל.

הפתרון של Empower – מערך עמדות טעינה מנוהל ומבוקר

אמפוור מספקת תשתית מודולרית המאפשרת להתחיל עם מספר קטן של עמדות טעינה, לפי צרכי הוועד או הנציגות, ולגדול בהתאם לביקוש לעמדות טעינה לכלי הרכב החשמליים בבניין – לשימוש בעלי הדירות, דיירים ואורחים.
התשתית כוללת כלים לוועד הבית למעקב אחרי צריכת החשמל, ובהמשך גם אפשרויות לוויסות הצריכה באמצעות פתרונות אגירה ואחרים.

כאמור, הקמת התשתית הינה ללא עלות לבעלי הדירות, לדיירים או לוועד הבית. אמפוור מממנת בעצמה את עלות התשתית ("הכל על חשבוננו"). במידת הצורך ובמידה ומתאפשר, הטיפול כולל גם את הגדלת חיבור החשמל (אמפרז') מול חברת החשמל, על מנת להבטיח מענה לצריכה עבור מכוניות חשמליות בבניין.

לאחר הקמת התשתית על ידי אמפוור, כל בעל דירה/דייר יכול להתקשר באופן פרטני עם אמפוור לצורך רכישה והתקנת עמדת טעינה לרכבו. כל בעל דירה/דייר שירכוש רכב חשמלי יוכל להתחבר לתשתית בתהליך פשוט ומהיר. אמפוור מספקת עמדות טעינה חכמות ומנוהלות בהספק של 22 קילוואט, עם אפליקציה ידידותית.

המערכת מאפשרת לבעל העמדה לנהל את הטעינה תוך מיצוי מירבי של תעריפים נוחים. כל משתמש (בעל דירה/דייר) יישא בעלות הצריכה הפרטית שלו, בהתאם להסכם ההתקשרות, בתוספת דמי מנוי חודשיים. אמפוור אחראית לגביית התשלום עבור צריכת החשמל הפרטית מכל דייר, והעברת הכספים לוועד הבית בגין צריכת החשמל. 

בהמשך, אמפוור נערכת לספק פתרונות אגירה של חשמל אשר יאפשרו, הלכה למעשה, לממן חלק מצריכת החשמל של הבית המשותף, ולסייע בעת ביקוש שיא לטעינת כלי רכב חשמליים בבניין.

הפתרון הביטוחי

כפי שהסברנו כאן בעבר, הפעלת עמדות טעינה לרכב חשמלי מחייבת הצטיידות בביטוח צד ג' לנזקי גוף ורכוש.

בזכות השותפות עם חברת הביטוח הפניקס ובאמצעות שיתוף הפעולה עם סוכנות בר-עוז, חברת אמפוור יכולה להציע, כחלק מן השירות, פתרון ביטוח איכותי ומקיף, עם יתרונות חשובים:

  • כיסוי צד ג' עד 10 מיליון ש"ח – הכיסוי הגבוה ביותר לעמדות טעינה בבתים משותפים (חברות אחרות מציעות כ-4,000,000 ש"ח בלבד).

  • באמפוור הוועד או הנציגות משוחררים מכל התחייבות חוזית לאי תביעה. יתרון ייחודי של אמפוור – בחברות אחרות דורשים בחוזה כי הוועד (או הנציגות) יוותר על הזכות לתבוע אותם בגין אירוע שריפה, או התחייבות שפוליסת ביטוח של הבניין לא תוכל לתבוע אותם אחרי ביצוע התשלום לוועד.

  • שירות של סוכנות הביטוח המובילה בישראל בתחום בתים משותפים.

מוקד לשאלות ולייעוץ בנושא עמדות טעינה לרכב חשמלי:

  • מייל: evcsupport@empower-il.com
  • ווטסאפ: 074-7876860.

×