You are currently viewing ביטוח ועד בית הכשרה

ביטוח ועד בית הכשרה

בכל הבניינים הגדולים שאנחנו רואים ברחוב יש לא מעט קומות ודירות, מה שמסביר מדוע מישהו גם חייב לאייש את תפקיד ועד הבית באותם מבנים. החלטתם שאתם צריכים לעשות את זה? התנדבתם לתפקיד, או שפשוט עשיתם סבב בין הדיירים ועכשיו הגיע תורכם? אם כך, חשוב מאוד שתדעו דבר או שניים על הנושא, פשוט כדי שתוכלו לבצע את המשימה שלכם על הצד הטוב ביותר ובלי לקחת סיכונים מיותרים. האם ידעתם, לדוגמה, שבתור ועד הבית אתם חשופים לתביעות באופן אישי? לדוגמה, אם תחליטו על פרויקט של שינוי, בניה או שיפוץ בבית ואם כתוצאה מאותו פרויקט הנוף באחת הדירות ישתנה לרעה – ניתן יהיה לתבוע אתכם. בנוסף, אם חלילה מישהו יכנס לבניין יעבור תאונה, הוא יוכל להחליט שאת התביעה הוא מגיש אישית כנגד ועד הבית. זה אבסורד נוראי, כי אתם בסך הכול מתנדבים למען כל הדיירים ולוקחים על עצמכם משימה שאינם מתוגמלים עליה כלכלית, ואתם חשופים לתביעות. לכן ביטוח ועד בית הכשרה זה משהו שאתם חייבים לעשות, והאמת היא, שכדאי לטפל בעניין הזה עוד לפני שאתם נכנסים לתפקיד.

מתי הביטוח יוכל לעזור לכם?

כפי שראינו, יש לא מעט מקרים שבהם ביטוח ועד בית הכשרה הוא הפתרון. אומנם זה נכון שלא תמיד תקבלו את כל הפיצוי הכספי שאתם תובעים, כי כל מקרה נבדק לגופו, אך מצד שני, בטוח שלא תממנו לבד פיצויים של מישהו שעבר תאונה. חשוב לדעת שגם במקרה של הביטוח הזה יש אפשרויות שונות ולכן חשוב שתבדקו על איזו פוליסה אתם עומדים לחתום. חשוב מאוד לברר האם הביטוח כולל תביעות אפשרויות הן של בעלי דירות בבניין והן של אנשים, עובדים ואורחים שייכנסו לבניין. רק אם הביטוח יהיה כמה שיותר מקיף תוכלו באמת לישון בשקט, למלא את תפקיד ועד הבית ולדעת שאתם לגמרי מוגנים.

האם המענה של חברת הביטוח יהיה מהיר?

אם תבחרו באופציה כמו ביטוח ועד בית הכשרה, התשובה תהיה חיובית. חברת הביטוח הזאת מגיעה עם הרבה מאוד שנים של ניסיון, הרבה לקוחות מרוצים ומעל הכול – שירות נהדר שהיא מציעה לכל לקוח. לכן, אם עד היום לא ידעתם על כך שקיים כזה דבר ביטוח ועד בית, או שעד היום זה לא עניין אתכם כי לא עסקתם במלאכה הזאת, עכשיו אתם יודעים שהביטוח הזה קיים והוא חשוב. אומנם זה נכון שאף אדם שבוחר לאייש את תפקיד ועד הבית לא רוצה להגיע למצב שבו הוא צריך לפנות אל חברת הביטוח ולהפעיל את הפוליסה, אך חשוב לדעת שזו אופציה. אתם לא יכולים לדעת מה באמת יקרה תחת המשמרת שלכם בתור ועד הבית ולכן מאוד מומלץ לעשות ביטוח ועד בית כמה שיותר מהר ולא לדחות את העניין.